Найчастіше причиною виходу з експлуатації автоматичної коробки передач, варіатора (CVT) або DSG стає відсутність контролю якості масла. Своєчасна заміна трансмісійної рідини гарантує збереження деталей та унеможливлює виконання дорогого ремонту або їх заміни. Ми видалимо стару трансмісійну рідину, очистимо деталі від стружки та заллємо якісну нову олію, продовживши цим термін експлуатації вузлів і АКПП в цілому.

Часткова та повна заміна олії в АКПП (Киві) - ціна доступна

Апаратна заміна олії в АКПП у Києві в AKPP1 - це:

Видалення відпрацьованої олії. Апаратна заміна олії в АКПП руками фахівців забезпечує необхідний тиск та гарантує найкраще видалення масляних залишків у порівнянні з традиційним методом заміни трансмісійної рідини.

Висока швидкість заміни олії. Професійна заміна олії за допомогою апарата ще називається "експрес-заміна" та передбачає високу швидкість робіт. Повністю надати технічне обслуговування у СТО займе близько 15 хвилин.

Невисока вартість заміни олії. Апаратна заміна олії у коробці автомат допомагає значно економити на послузі. Зокрема, шляхом відсутності необхідності у додаткових оплачуваних роботах: зняття та встановлення захисту картера тощо.

Ціни на заміну олії в АКПП, варіаторах та DSG (6/7)

Услуга

Цена

Діагностика АКПП 500 грн*
Зняття АКПП від 3200 грн
Дефектація від 2000 грн
Заміна олії (часткова) від 1100 грн
Заміна трансмісійної рідини від 1000 грн
Заміна сальника від 200 грн

* безкоштовно при ремонті у нас

Вартість послуги заміни масла в автоматичній коробці залежить від стану трансмісійної рідини, її кількості, наявності в ній стружки (необхідності заміни фільтра і промивання). Кількість олії в АКПП визначається діагностикою, після чого майстер встановлює вид робіт. У загальну ціну входить вартість олії та послуги СТО. Докладніше про ціни ви можете дізнатися у менеджера компанії або ознайомившись із прайсом.

Відгуки наших клієнтів

Будь ласка, оцініть за 5 бальною шкалою

Діма

Рекомендую.
Заїхав на заміну олії в АКПП авто Тойота.
Все в наявності-масло, фільтр, прокладка.
Цінник повний адекват у наш час.
Через 1.5 години вже поїхав зі свіжою рідиною до КПП.
Дякую за роботу хлопці.

Олег

Був тут у неділю на заміну олії в КПП (Кіа, 50 тиць пробігу). Відкрили коробку, замінили фільтр, закрили, прогнали коробкою. Дуже всім раджу міняти олію в АКПП на 50 тиць. За кілька днів приїжджав, щоб подивилися чи не підтікає десь. У результаті все супер. Коробка почала працювати набагато плавніше. Дякуємо хлопцям за їхню грамотну роботу. Роботою дуже задоволений.

Станіслав

Перед новим роком заїжджав сюди перевірити олію у своїй Шевролі Авео. Купував з рук, господар сказав, що олію не міняв, ще заводську, пробіг 65 тисяч. На сто приїхав зі своєю олією та фільтром. Відкрили, подивилися, злили – а там чорнота і вже трохи стружки. Почистили, зробили заміну олії в АКПП, поміняли фільтри. На все про все – 3 години. Добре, що вирішив міняти масло зараз, а не через 10 000 км, інакше довелося б ремонтувати. Окрема подяка майстру за гарне почуття гумору, 3 години пролетіли непомітно. Тепер на ТО заїду, до нових зустрічей

Владислав

Чудовий сервіс, доступні ціни, приємне обслуговування. Вже другий рік обслуговуюсь у цьому СТО, мене все влаштовує! Жодного разу не було помилок з боку майстрів щодо заміни трансмісійної рідини, завжди чітко й у справі. Якщо шукаєте хороших фахівців, то вам у АКПП1!

Ігор

Змінював масло самостійно вручну на своєму GL-350, після заміни з'явилися поштовхи при старті. Звернувся до AKPP1, зробили діагностику – помилок та проблем немає. Виявилося, причина в тому, що не було проведено скидання адаптації олії після заміни. Скинули налаштування, машина поїхала як по маслу. Більше ніякої мимовільності, тільки до фахівців!

Антон

Приїхав до АКПП1 на BMW E70 з проблемою ривків при перемиканні з 2 на 3 передачу. Зробили діагностику, встановили причину у стружці та відпрацюванні олії. Порекомендували замінити його та замінити фільтр. Погодився і не пожалкував – машину забрав через 3 години попередньо провівши тест-драйв із майстром. Коробка працює ідеально, звуки при перемиканні повністю зникли. Рекомендую це СТО як професіоналів!

Що важливо врахувати?

Виробники автомобілів вказують, що періодичність заміни трансмісійної рідини становить близько 45 000 – 60 000 кілометрів пробігу. Однак проміжок часу заміни залежить від марки автомобіля та її віку, стилю водіння, частоти використання авто. Нерідко заміна олії необхідна набагато раніше, ніж рекомендована виробником. Також варто розуміти, що масло для АКПП не є таким у класичному його розумінні. Трансмісійна рідина, яка використовується в коробках-автоматах, призначена передавати зусилля, а не змащувати деталі зниження тертя. Тому при її заміні важливо правильно підібрати рідину, виключивши помилку використання олії замість масла спеціально для АКПП.

Як часто потрібно міняти олію в АКПП?

Змінюйте трансмісійну рідину в АКПП в середньому через кожні 40 000 кілометрів пробігу або щоразу під час обслуговування коробки передач. Коли потрібна заміна олії скаже майстер під час діагностики.
Заява автовиробника про те, що рідина в АКПП заливається весь термін - це лише спосіб значно скоротити термін експлуатації агрегату і продати запчастини до коробки. Хімічні властивості трансмісійної рідини дійсно довго зберігають свою властивість і до 200 000 км. пробігу, але тільки в ідеальних умовах. В Україні немає ідеальних умов.

Записатися на ремонт чи діагностику

Контакти

  • Адреса: м. Київ, Софіївська Борщагівка, Вишневе, вул. Ярошевська 93. Час роботи 9:00 до 19:00 пн-пт
  • Телефон: 097-842-45-03
  • E-mail:

Часті питання

  • При нестачі ATF під час роботи насос АКПП разом із рідиною черпає повітря. При цьому рідина, стаючи повітряно-олійною, змінює свої властивості: стискається, втрачаючи теплопровідність. Внаслідок АКПП нагрівається, знижується тиск, а всі суміжні деталі гірше змащуються. Олія піниться, що незабаром призведе до ламань коробки. Піна в ATF з'являється і через високий рівень олії. Деталі, що рухаються в коробці, черпають масло, спінюючи його. В результаті об'єм рідини збільшується, вона витікає, забруднюючи всю АКПП.

  • Кількість рідини, яку потрібно залити в АКПП, залежить від типу вузла. Різні моделі коробки вміщують різний об'єм олії: від 4 до 15 літрів. Під час заміни ATF варто пам'ятати, що частина олії знаходиться у системі. Тому, щоб замінити масло в АКПП, потрібно 2-3 рази частково міняти його.

  • Щоб оцінити якість ATF в коробці автомат, необхідно за допомогою щупа нанести на білу тканину або серветку краплю і подивитися колір емульсії, оцінити запах. Олія вважається високої якості, якщо вона чиста, прозора, не має різкого запаху гару. Чорні крупинки відпрацьованого матеріалу в маслі, чорно-коричневий відтінок або нехарактерний запах є приводом замінити ATF у коробці-автоматі.

  • На зимовий період слід заливати ту рідину, яку рекомендує виробник. Якщо рекомендації щодо заміни масла в АКПП невідомі, необхідно користуватися загальними приписами. Для якісної роботи АКПП за низьких температур використовується трансмісійна рідина з позначкою W - "winter". З її допомогою швидко запускається система та ефективно працює весь сезон незалежно від температурного режиму. Щоб не змінювати олію з настанням тепла, можна використовувати сучасний варіант – універсальну всесезонну рідину. Вона не змінює в'язкість, тож запустити двигун вдасться без проблем.

  • Найчастіше щоб замінити фільтр у коробці необхідно зняти піддон. Залежно від моделі АКПП фільтр для олії може розміщуватись у різних місцях. У деяких видах він розташований усередині неї, тому його неможливо вилучити без демонтажу та повного розбирання трансмісії. Без знань, досвіду, необхідних інструментів та наявності облаштованого приміщення провести роботу без неактивних наслідків неможливо. Аналогічно і стосовно робіт із заміни ATF.

  • Ми працюємо практично з усіма автомобілями, у тому числі: Вольво (Volvo), Фольцваген (Volkswagen), Toyota (Toyota), Субару (Subaru), Сузукі, SsangYong (Санг Енг), Skoda (Шкода), Renault (Рено), Peugeot (Пежо), Opel (Опель), Nissan (Нісан), Mitsubishi (Мітсубісі), Mercedes (Мерседес), Lexus (Лексус), KIA (Кіа), Infiniti (Інфініті), Hyundai (Хендай), Honda (Хонда), Ford (Форд), Chevrolet (Шевроле), BMW (БМВ), Audi (Ауді) тощо.