Довговічність та працездатність гідроблока залежить від стилю водіння, частоти, якості та своєчасності технічного обслуговування. Як один із найтехнічніших складних вузлів, гідроблок вимагає уважності та компетентності, а його ремонт повинен виконуватися лише досвідченими фахівцями. Щоб виключити можливі ризики та отримати якісний ремонт блоку управління АКПП за розумними цінами, звертайтеся до AKPP1 - спеціалізованого СТО з ремонту автоматичних коробок-автомат, варіаторів та гідроблоків у Києві.

Ремонт гідроблока АКПП у Києві в AKPP1 - це:

Прозора співпраця. Автовласник може бути присутнім у період виконання ремонтних робіт та контролювати його процес, консультуватися та отримувати кваліфіковану допомогу у будь-яких питаннях, пов'язаних із роботою АКПП його авто.

Жодних сюрпризів. Усі нюанси роботи обумовлюються до початку ремонту: ціна, терміни, необхідність купівлі нових деталей та ціна на них у разі покупки у нашому СТО. По завершенню робіт клієнт оплачує тільки ту суму, яку оголошували спочатку.

Гарантія найвищої якості. Працюємо лише з професійним обладнанням, за допомогою якого вдається виконати детальну діагностику вузла, правильно визначивши причину та тип ламання. Виконуємо ремонт та видаємо гарантію на всі проведені нами роботи.

Ціни на ремонт гідроблока АКПП

Послуга

Ціна

Діагностика 500 грн*
Ремонт та промивання гідроблока від 12600 грн
Заміна трансмісійної рідини (олії) від 1100 грн
Евакуація авто знижка 20%

* безплатно при ремонті у нас

Вартість ремонту гідроблока автоматичної коробки автомат залежить від типу ламання та складності її усунення, технічних особливостей деталі залежно від марки автомобіля та року її випуску. Перед стартом робіт ми проводимо діагностику, погоджуємо ціни та терміни робіт із замовником і лише після його підтвердження розпочинаємо ремонт. Гарантуємо повну цінову прозорість та пропонуємо ознайомитися з фіксованим прайсом компанії.

Відгуки наших клієнтів

Будь ласка, оцініть за 5 бальною шкалою

Артем

А чи можна привезти свої запчастини?

Андрій Іванов

Цього сто працюють справжні фахівці - майстри своєї справи. Відремонтували гідроблок за 3 дні, поміняли соленоїди, заодно й олію в акпп замінили, оскільки давно вже не змінював. При цьому ціни на послуги адекватні для Києва. Тепер обслуговувати машину лише сюди!

Ілля

Ремонтував гідроблок на Форд Фокус у цьому СТО. За один день провели всі роботи, почистили від стружки – все запрацювало. Подзвонили та ввічливо запросили забрати мій автомобіль. Все сподобалося. Ціни нижчі, ніж на інших станціях техобслуговування.

Сергій

У цьому СТО мені справді допомогли. Швидко, чітко, без зайвих питань. Загнав автомобіль, провели діагностику, оголосили вартість. У СТО машина стояла два дні. Подзвонили, сказали, що все готове. Приїхав, провели тест-драйв та на цьому попрощалися. Люблю, коли все професійно і без зайвої тяганини.

Ремонт та заміна гідроблока АКПП в AKPP1

Ремонт вузла є:

Демонтаж гідроблока, його візуальний огляд на наявність видимих дефектів, огляд датчиків, клапанів та соленоїдів, проведення первинного вакуумування;
Розбирання деталі;
Промивання гідроблока АКПП;
Чищення гідроблока АК згідно з рекомендаціями виробника;
Заміну витратних матеріалів; відновлення несправних деталей;
Складання та монтаж гідроблока, вторинне вакуумування;
Тестування роботи вузла на стенді, калібрування;
Тест-драйв автомобіля у присутності його власника.

Коли необхідно звертатися за ремонтом гідроблока

Несправності гідроблока завжди виявляються рядом симптомів. Зокрема, поява різких ударів під час розгону або перемикання передач, утворення вібрації, зупинка двигуна під час перемикання селектора, включення аварійного датчика АКПП. Причинами ламання можуть бути:

Перегрів АКПП;
Несвоєчасне проходження технічного обслуговування, відсутність заміни олії;
Засув клапанів пилом, металевими частинками;
відсутність заміни витратних матеріалів;
Їзда на авто без попереднього належного прогріву;
Зламання соленоїдів.

Нерідко причиною зламання гідроблока є недбалість власника до свого автомобіля, несвоєчасне звернення до СТО та ремонт вузла. При появі перших симптомів несправності негайно звертайтеся до СТО АКПП1. Ми допоможемо вам заощадити гроші та час, надавши кваліфіковану допомогу з ремонту гідроблока.

Записатися на ремонт чи діагностику

Контакти

  • Адреса: м. Київ, Софіївська Борщагівка, Вишневе, вул. Ярошевська 93. Час роботи 9:00 до 19:00 пн-пт
  • Телефон: 097-842-45-03
  • E-mail:

Часті питання

  • Гідроблок (гідравлічна клапанна плита, блок клапанів) - невіддільна частина коробки автомат і один з найскладніших деталей. Блок складається з величезної кількості клапанів, каналів, акумуляторів, датчиків, щоб за допомогою передавати тиск трансмісійної рідини до барабана зчеплення, перемикнути передачу АКПП і блокувати гідротрансформатор. Завдання гідроблоку вирішується за рахунок специфічної будови вузла. На перший погляд, воно здається архаїчним, але насправді крізь "лабіринт", що нагадує будову деталі, абсолютно точно надходить масло до фрикцій. Блок клапанів виготовляється зі спеціального загартованого металевого сплаву та здатний витримувати високу температуру та тиск.

  • Гідравлічна клапанна плита відповідає за розподіл ATF, тому відчутні ривки або удари можуть свідчити про неполадки цього вузла. На початковому етапі зародження ламання гідроблок та АКПП працюватимуть, але якщо своєчасно не провести діагностику та ремонт, це спричинить низку проблем. Надалі ремонт гідроблока стане неминучістю. Також є велика ймовірність ламання інших деталей, суміжних із блоком клапанів та коробкою передач. А це дуже дорогі послуги. Тому своєчасна діагностика гідроблока АКПП допоможе не тільки виявити неполадки та усунути їх, а й заощадити гроші.

  • Ремонт вузла можливий за умови наявності досвіду та знань, необхідного інструментарію, спеціально обладнаного приміщення. В іншому випадку ви ризикуєте не впоратися із завданням, що призведе до купівлі нової дорогої деталі. Тільки ви нестимете відповідальність за результат.

  • Найчастіше основною причиною несправностей гідроблока АКПП є забруднення трансмісійної рідини. Стружка в маслі, продукти зносу коробки передач та інший бруд впливають на якість та властивості ATF. А воно як наслідок впливає на поверхні муфт, каналів, золотників. В результаті деталі виходять з ладу та потребують чищення або заміни. Неправильна експлуатація впливає на роботу гідравлічної клапанної плити. При високих навантаженнях АКПП та її перегріві знижується якість олії, що впливає на гідроблок. Щоб продовжити експлуатацію клапанного блоку, необхідно кожні 50-60 тисяч кілометрів змінювати ATF, виконувати діагностику і при необхідності промивати деталь, замінивши соленоїди.