DSG – тип преселективної коробки передач, складнотехнічний вузол, що відповідає за перемикання передач за допомогою електромодуля – мехатроніка. ДСГ забезпечує відмінну динаміку, чудово проявляє себе в умовах міста та бездоріжжя. Але у випадках ламання, ремонт ДСГ у Києві може бути тривалим та витратним. З метою економії та отримання високої якості обслуговування з гарантією на ремонтні роботи звертайтесь до AKPP1. Ми спеціалізуємося на ремонті коробок-автомат, надаючи повний спектр послуг з відновлення або заміни деталей та його витратних матеріалів.

Діагностика та ремонт DSG 6/7 у Києві в AKPP1 - це:

Кваліфікований персонал. Ремонтні роботи виконують майстри з досвідом понад 5 років у аналогічній сфері. Кваліфікація персоналу дозволяє виконувати складні роботи із гарантією якості.

Застосування спецобладнання. Використання професійного обладнання допомагає виконувати точну діагностику преселективної коробки передач, виявляючи тип та причину поломки зі 100% точністю.

Гарантія на виконану роботу. Надаємо гарантію на 30 000 км. пробігу. На комплектуючі надаємо гарантійний талон на строк до 12 місяців.

 

Цінина ремонт DSG (ДСГ)

Послуга

Ціна

Діагностика 500 грн*
Ремонт DSG від 10000 грн
Заміна оліїї в коробці DSG від 1100 грн
Евакуація авто знижка 20%

* безплатно при ремонті у нас

Всупереч думці автовласників та більшості СТО, вартість ремонту DSG 7 або 6 може бути не такою високою, як це прийнято вважати. Дуже важливо правильно визначити причину поломки та підібрати раціональний варіант усунення несправностей. У цьому випадку власник автомобіля зможе значно заощадити на відновленні КПП. Винятком буде лише поломки, у яких необхідна заміна маховика, мехатроніка чи зчеплення. Також на ціни впливає тип поломки вузла, його марка, модель та специфіка автомобіля. Для орієнтації у цінах нашої компанії перегляньте прайс. Отримати більш детальну інформацію щодо спектру послуг та ціноутворення на них ви можете у спеціалістів AKPP1 за контактними номерами телефону.

Відгуки наших клієнтів

Будь ласка, оцініть за 5 бальною шкалою

Костянтин Гребнєв

З'явилася вібрація при їзді на 2 передачі, машина трохи підгальмовувала під час розгону і навіть збільшилася витрата бензину. Зробив адаптацію – не допомогло. Звернувся до АКПП1, зробили дигностику, сказали, що потрібна заміна зчеплення. Замінив. Після заміни вже проїхав 1500 км., усе працює чітко. Дякую майстрам за роботу. Окремий респект менеджера Юлії, яка чемно відповідала на всі запитання. Приємно спілкуватися із кваліфікованим персоналом :))

Едуард

Відмінне СТО, обслуговуюсь постійно, проводжу профілактику ДСГ. Ціни адекватні, сервіс – на рівні. Всім рекомендую.

Єгор

Приїхав на СТО із проблемою ривків під час перемикання передач на своїй AUDI A3. Хлопці подивилися – мехатронік виготовляється. Залишив авто на один день, наступного передзвонили, сказали, що можна приїжджати забирати справний автомобіль. Приїхав, провели тест-драйв – все працює чудово. Виїхав на робочій машині. Досі їжджу без натяку на поломку. Відмінний результат

Коли необхідно звертатися за ремонтом коробки DSG (ДСГ)

Першими ознаками того, що потрібний ремонт коробки DSG 6 або 7, є:

Перехід в аварійний режим;
Поява шумів чи гуркоту під час руху автомобіля;
Під час їзди поява поштовхів та посмикувань;
Освіта різких поштовхів під час перемикання передачі;
Передачі не включаються або відбувається захід однієї з них;
Автомобіль пробуксовує;
Електроніка автомобіля повністю відмовила;
Потекла олія.

Визначити проблему допоможе діагностика коробки. Після її проведення буде визначено необхідний частковий або капітальний ремонт DSG, заміну витратних матеріалів або повну заміну вузла зчеплення. З появою перших симптомів ламання рекомендуємо невідкладно зв'язатися з менеджером нашого СТО для запису на діагностику.

 

Етапи ремонту DSG 6/7 включають:

Комплексна ретельна діагностика вузла з його зняттям;
Дефектування коробки;
Промивання, огляд всіх розхідників і деталей щодо зношеності. За необхідності їх заміна;
Прошивка або ремонт мехатроніки (опціонально);
Складання та адаптація коробки DSG;
Діагностика, перевірка показників роботи вузла на їхню відповідність заявленим заводом-виробником;
Проведення тест-драйву.

Після ремонту та встановлення АКПП в автомобіль рекомендується провести перевірку та налаштування розвал-сходження.

Записатися на ремонт чи діагностику

Контакти

  • Адреса: м. Київ, Софіївська Борщагівка, Вишневе, вул. Ярошевська 93. Час роботи 9:00 до 19:00 пн-пт
  • Телефон: 097-842-45-03
  • E-mail:

Часті питання

  • DSG (Direct Speed Gearbox) – преселективна роботизована коробка із встановленим подвійним зчепленням. Дані агрегати – прерогатива Volkswagen (Фольксваген), Skoda (Шкода), Seat, Audi (Ауді). Існує кілька типів коробки та безліч модифікацій. Основна відмінність полягає в типі зчеплення ("сухе" і "мокре"), граничному значенню моменту, що крутить, а також за місцем розташування двигуна. ДСГ має низку переваг, які залучають автовласників. У першу чергу, це можливість автомобіля дуже швидко набирати швидкість шляхом реакції коробки 8 мілісекунд при перемиканні на найвищу передачу. Також слід наголосити на можливості перемикання передач як автоматично, так і вручну. Але найголовнішою перевагою коробки є суттєва економія палива. У порівнянні з класичною АКПП, преселективна роботизована коробка здатна заощаджувати до 10% бензину.

  • Мехатронік – це мізки коробки передач. Електронний гідравлічний блок керування ДСГ. Є найважливішою деталлю у конструкції КП. І при цьому найбільш уразливою. Тип мехатроніка залежить від виду ДСГ. Кожна КП має свою модифікацію блоку управління. При цьому мехатроніки з різних коробок не взаємозамінні. Більш того, існують модифікації мехатроніків для однієї і тієї ж коробки, які між собою відрізняються. Блоки управління мають індивідуальну прошивку, яку в окремих випадках можна перепрошити під іншу модифікацію деталі.

  • Однозначної відповіді не може. Кожен тип коробки має свої плюси та мінуси, а термін експлуатації до капремонту або заміни залежить від дотримання правил та умов експлуатації: Температура повітря. ДСГ погано переносить перегрів. Особливо моделі з "сухим" зчепленням, де немає охолодження; Режими їзди. Просто в пробках, різкий стоп/старт, подорож у екстремальних умовах позначаються на стані коробки; Стиль водіння. Дрифт, навантаження на коробку негативно відображається на DSG, підвищуючи ймовірність поломок у зчепленні та необхідності заміни диференціала.

  • Ні. Поява стусанів свідчить про поломки в гідравлічній системі коробки. На перших етапах, коли стусани несильні і тільки з'явилися, може допомогти базова установка (адаптація). Але це радше рідкісний виняток, ніж правило. В інших випадках потрібна діагностика проблеми та ремонт.

  • Найчастіше причиною поломки преселективної коробки є природне зношування деталей, зокрема, соленоїдів. Про це можна зрозуміти виявивши удари та поштовхи під час руху автомобіля. Щоб усунути поломку, достатньо замінити соленоїди на нові. Нерідко виходить із ладу блок управління мехатрону. Причиною цього є системні помилки або сильний перегрів. Якщо блок керування відремонтувати неможливо, виконується його заміна та перепрошивка під конкретну модель мехатрону.