Передача моменту, що крутить, від валу автоматичній коробці виконується гідротрансформатором (бубликом) - важливим і складним вузлом в АКПП. Погіршення властивостей ходового автомобіля свідчить про несправність бублика, що призводить до необхідності зробити діагностику та ремонт. Звернувшись до AKPP1, ви отримуєте високу якість ремонтних робіт, що стає гарантією продовження терміну експлуатації гідротрансформатора, АКПП та автомобіля загалом.

Діагностика та ремонт гідротрансформатора у Києві в AKPP1 - це:

Професійна робота. Висока якість робіт ґрунтується на професіоналізмі майстрів СТО AKPP1, а також наявністю у майстерні сучасного інструменту, необхідного для виконання ремонтних робіт.

Повний спектр послуг. Надаємо комплекс робіт з відновлення або заміни ГДТ будь-якого типу та моделі. Роботи виконуються відповідно до технічних вимог, висунутих виробником.

Якісна діагностика. Виконуємо діагностику з детальним оглядом агрегату, визначенням виду несправності та підбором раціонального та недорогого виду робіт.

Ціни на ремонт гідротрансформатора АКПП

ПослугаЦіна
Діагностика АКПП 500 грн*
Ремонт гідротрансформатора від 8400 грн
Полагодження варіатора CVT від 14000 грн
Ремонт коробки автомат під ключ від 14000 грн
Ремонт гідроблока від 12600 грн
Зняття коробки-автомат від 3200 грн
Встановлення коробки-автомат від 3200 грн
Дефектування АКПП від 2000 грн
Заміна трансмісійної рідини (олії) від 1100 грн
Евакуація авто знижка 20%
Заміна фільтра та прокладання трансмісії від 900 грн
Ремонт трансмісії 4на4 від 12000 грн

* безплатно при ремонті у нас

Щоб зрозуміти, скільки коштує ремонт гідротрансформатора, необхідно провести діагностику. Вартість роботи залежить від типу ламання. У ціну, вказану в прайсі, входить різання, промивання, дефектування, складання, перевірка герметичності та балансування. До загальної вартості додасться ціни запчастин, які будуть замінені у процесі ремонтних робіт. Усі нюанси роботи, підсумкова ціна та термін виконання обговорюються з клієнтом після діагностики. Майстри приступають до роботи за згодою автовласника. Після закінчення ремонту надається гарантія. Ви можете ознайомитись із цінами нашого СТО на нашому сайті або уточнити у менеджера, зв'язавшись з нами телефоном. Також можна залишити свій контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

Відгуки наших клієнтів

Будь ласка, оцініть за 5 бальною шкалою

Андрій, BMW

З'явилися пробуксовки на 3 і вище передачі, оберти піднімалися, то падали. Звернувся до майстрів СТО АКПП1. Відремонтували гідротрансформатор, поміняли сальники, долили олію. Робота обійшлася у 4500 грн. В інших автосервісах просили не менше 7000. З машиною все ок, літає. Дякую за роботу!

Роман, Volvo

Заїхав у це СТО на своєму Discovery 3 з проблемою утворення шуму при перемиканні передачі. Подивилися і поставили діагноз – знос підшипників. Деталі були на складі майстерні. Поміняли за 2 години. Я весь час знаходився на території станції, отримав консультацію щодо бублика, почастували каву :) Хороший сервіс, приємні хлопці, чудові умільці. 5 із 5! Коштує своїх грошей.

Євген Геннадійович, Mercedes ML

Зробив реставрацію гідротрансформатора та заміну олії в АКПП1, авто працює безвідмовно. Сподобалося ставлення до клієнтів та адекватні ціни на послуги. Рекомендую.

Ремонт та діагностика гідротрансформатора АКПП в AKPP1

Ремонт гідротрансформатора виконується у кілька етапів. Спочатку проводиться діагностика визначення ламання. Для цього ГДТ оглядається зовні, а потім розрізається та промивається. Усі зношені чи несправні деталі змінюються на нові. Після закінчення робіт бублик знову збирається та зварюється. Перевіряється герметичність шва, відповідність осей, балансування агрегату. Далі проводиться установка гідротрансформатора. Відновлений у повній відповідності до технічних вимог вузол відновлює свій ресурс та покращує характеристики автомобіля. Своєчасно виконане обслуговування допомагає уникнути капітального ремонту автоматичної коробки.

Ремонт гідротрансформатора включає чищення, промивання деталей від фракційної стружки; заміну трансмісійної рідини за необхідності; заміну деталей.

Коли потрібно звертатися за ремонтом гідротрансформатора (бубліка)?

Рекомендуємо не відкладати ремонт бублика АКПП і звернутися до нашої СТО, якщо:

  • Під час перемикання передачі чутно механічний звук, який пропадає при збільшенні навантаження або обертів;
  • З'являється вібрація у діапазоні швидкісного режиму 60-90 км/год;
  • Погіршилася динаміка автомобіля;
  • Під час старту чути звук, що шарудить;
  • Під час перемикання передач з'являється металевий стукіт;
  • З'явився запах плавленої пластмаси;
  • Повний стоп авто.

Визначити роботи з ремонту бублик допоможе ретельна діагностика. Майстер СТО оглядає та тестує роботу вузла, визначає поламання та її причину, а після оголошує спосіб відновлення вузла. Найчастіше вдається відновити деталь замінивши витратні елементи. При складних ламаннях, коли ремонт не можливий, рекомендується заміна гідротрансформатора АКПП. У цьому випадку ми запропонуємо свій комплекс послуг зі зняття та встановлення нової деталі з подальшим її налаштуванням.

Записатися на ремонт чи діагностику

Контакти

  • Адреса: м. Київ, Софіївська Борщагівка, Вишневе, вул. Ярошевська 93. Час роботи 9:00 до 19:00 пн-пт
  • Телефон: 097-842-45-03
  • E-mail:

Часті питання

  • Бруд, що зібрався на поверхні, безпосередньо впливає на ряд показників. У тому числі на: Динаміку автомобіля, швидкість розгону та його потужність; Температуру олії - вона підвищується; Якість олії; Витрати палива. Дуже важливо своєчасно проводити обслуговування АКПП з оглядом стану гідротрансформатора, міняти олію. Щоб ГДТ давав максимальну ефективність, його необхідно розкривати та промивати. Промивка без розтину вузла марна. Про необхідність промивки скаже діагностика або загальний технічний стан АКПП, вік та пробіг автомобіля.

  • Найчастіше до ідеї купівлі нового гідротрансформатора АКПП вдаються автовласники, які не хочуть зв'язуватися з ремонтом і мають упередження та побоювання. Насправді ГДТ завжди підлягає ремонту незалежно від складності ламання. Купівля нової деталі – вкрай рідкісна та дуже дорога необхідність. Тому доцільніше та простіше ремонтувати бублик, ніж купувати новий.

  • Це можливо за наявності досвіду та інструментів. Однак важливо використовувати спеціальні розчинники, які не зашкодять гумові ущільнювачі. При цьому якщо АКПП вже демонтована і є потреба у промиванні ГДТ, то простіше замінити зношені запчастини на нові, ніж очищати їх від продуктів зношування. А цю роботу вже краще та безпечніше для АКПП довірити майстрам СТО. Вартість послуг обійдеться набагато нижче, ніж ризик серйозного зламання ГДТ та АКПП при неправильній установці деталей.

  • На роботу автоматичної коробки, термін її експлуатації. Неправильне зварювання ГДТ може призвести до биття маточини колеса насоса. Наслідком стане вихід із ладу сальника та самого насоса. А через це згорить більшість АКПП, що призведе або до її капітального ремонту, або до купівлі нової. А це у будь-якому випадку досить дорого.