Надмірне перегрівання автоматичної коробки передач веде до серйозних несправностей: блокування команди перемикання передачі, згоряння зчеплення, заклинювання системи клапанів, затвердіння сальників та прокладок, утворення помилок в електросистемі коробки передач. Щоб уникнути ремонту АКПП, рекомендується встановити додатковий радіатор охолодження АКПП. З його допомогою температура трансмісійної рідини завжди перебуватиме в оптимальному діапазоні, що знижує ризик перегріву та виходу з ладу вузлів АКПП.

Покращення охолодження автоматичної коробки передач у Києві в AKPP1 - це:

Відповідність усім вимогам. Роботи зі встановлення додаткового радіатора охолодження АКПП виконуються у повній відповідності до регламенту, рекомендованого заводом-виробником авто.

Гарантія кращої ціни та якості. Пропонуємо чесні та доступні ціни на послуги, що виконуються кваліфікованими майстрами з досвідом роботи понад 5 років.

Глибока діагностика АКПП. Виконуємо глибоку діагностику АКПП із перевіркою стану всіх. Точне визначення ламання та підбір виду ремонту.

Ціни на встановлення додаткового радіатора охолодження АКПП

Вартість установки додаткового радіатора охолодження коробки-автомату залежить від спектру робіт, необхідних для якісного результату. Ціна та термін виконання послуги визначаються діагностикою та оголошуються майстром для погодження клієнтом. Калькуляція вартості відбувається на основі фіксованого прайсу, всі ціни вказуються у кошторисі. Кінцева оголошена сума є постійною. З прайсом нашого СТО ви можете ознайомитись на сайті. Для отримання консультації щодо послуги та цін на неї зателефонуйте за контактними номерами або відвідайте майстерню у Києві.

Відгуки наших клієнтів

Будь ласка, оцініть за 5 бальною шкалою

Олексій

Під час перемикання швидкості з'явилися поштовхи. Поїхав на діагностику коробки до АКПП1, дивилися всі деталі, все ціле. Під час тест-драйву знову з'явилися поштовхи. Майстер запропонував перевірити температуру олії. Поміряли – критична. Було вирішено поставити додаткове охолодження – радіатор на АКПП. Прислухався до рекомендацій та встановив у цьому ж СТО. Поштовхи припинилися, а хід машини став м'якшим і слухнянішим. Вважаю, що професіоналізм майстра на 100%

Сергій

Чудовий сервіс, відмінні майстри та доступні ціни. Ставив додатковий радіатор на коробку передач. Зробили добре та швидко: вранці привіз авто, увечері забрав. Дуже задоволений.

Олександр

Після заміни олії через 20 тисяч кілометрів пробігу олія втратила свої властивості. Поїхав у СТО, переглянули АКПП та порекомендували встановити додаткове охолодження. Радіатор купив тут же (в наявності, ціна як і в магазинах). Встановили за день. На ранок забрав машину і тепер їжджу без проблем. Температура рідини гаразд. Вдячний за роботу.

Коли охолодження АКПП потребує покращення

Встановлювати додаткове охолодження АКПП рекомендується в авто з пробігом понад 100 тисяч км. Зумовлено це зниженням ресурсу та ефективності штатної системи охолодження через забруднений радіатор, наявність наслідків окисленої ATF та природного зносу коробки-автомат, що знижує теплообмін. Також установка сприятлива для авто, що використовуються у складних умовах: часта їзда поганими дорогами або тривалі простої у міському трафіку. Як свідчить досвід, додатковий радіатор для АКПП чи варіатора здатний знизити температуру рідини на 30-40 градусів. Це покращує роботу коробки, призводить до плавнішого ходу автомобіля, збільшує термін експлуатації гідроблока, продовжує термін роботи сальників. Також додаткове охолодження допоможе унеможливити перегрів двигуна, появу несправностей гідротрансформатора.

Як відбувається встановлення додаткового радіатора АКПП в AKPP1?

Встановивши додатковий радіатор охолодження, ви продовжуєте термін служби автоматичної коробки перемикання передач, а також мінімізує ризик ламання гідроблока АКПП. Для цього звертайтесь до СТО АКПП1. Ми виконаємо механічну та електронну діагностику, перевіримо рівень, якість та температуру олії, при необхідності зробимо часткову її заміну. Підберемо радіатор, що підходить під модель АКПП, встановимо його, замінивши теплообмінник (опціонально). На всі свої роботи встановлені деталі надамо гарантію на строк до 1 року. Робота займе трохи понад 3 днів.

Записатися на ремонт чи діагностику

Контакти

  • Адреса: м. Київ, Софіївська Борщагівка, Вишневе, вул. Ярошевська 93. Час роботи 9:00 до 19:00 пн-пт
  • Телефон: 097-842-45-03
  • E-mail:

Часті питання

  • Нормальною температурою ATF для правильної та стабільної роботи АКПП вважається 90 градусів. Сучасні моделі коробок здатні витримувати температуру у діапазоні 65-85 градусів. Однак подібні температури можливі лише в умовах м'якої їзди та нормальної експлуатації автомобіля згідно з технічними нормами та вимогами. Нові моделі автомобілів на панелі керування мають індикатор, що показує температуру робочої рідини коробки-автомат. Якщо температура зростає і досягає 95 і вище градусів, це є приводом або змінити стиль водіння або встановити додаткове охолодження. При екстремальному стилі водіння, високій швидкості їзди, простоях у пробках коробка неминуче нагрівається, що призводить до перегріву. Якби під час складання автомобіля на коробку не встановлювався радіатор, вона б моментально згоріла. Однак іноді цього охолодження недостатньо, що призводить до необхідності встановлювати додаткове. Також додатковий радіатор рекомендується встановлювати на вікові АКПП через природне зношування ресурсу та підвищення температури навіть за умови нормальної їзди.

  • Симптомами перегріву коробки є: характерний запах горілої робочої рідини; збій у роботі муфти гідротрансформатора; теча в сальниках та розбиті втулки; знос барабанів та фрикціонів; неправильна робота коробки після нагрівання антифризу до потрібної температури. Виявивши хоча б один симптом з перерахованих вище, рекомендується звернутися до фахівців і розглянути варіант установки додаткового радіатора, щоб уникнути ламання АКПП.

  • Перегрів ATF може викликати: пригорання масла з втратою його якості, зниженням функцій, що змащують. В результаті підвищується тертя між деталями, що призводить до їхнього зносу; знос фрикційних дисків; ламання в гідроблоці та необхідності заміни соленоїдів; вигоряння електрики. Зокрема проводки, яка швидко оплавляється під впливом високих температур. Наслідком цього стає ремонт АКПП, який коштуватиме досить затратно для автовласника. Набагато дешевше встановити додаткове охолодження, уникнувши проблем із коробкою передач.

  • Об'єм робочої рідини, що заливається, залежить від довжини трубок, що використовуються при установці радіатора. Але зазвичай він не перевищує 0,5 літра. Найчастіше майстри навіть не доливають робочої рідини після встановлення додаткового охолодження. В системі її достатньо для обробки нового радіатора.