Варіатор (CVT) – альтернатива класичним автоматичним коробкам перемикання передач (КПП). Будучи вузлом зі складною технічною конструкцією, варіатор забезпечує автомобілю плавність ходу, чудову динаміку та високий коефіцієнт корисної дії. Саме тому дуже важливо робити ремонт варіатора у спеціалізованих СТО, своєчасно проводити обслуговування та діагностику. Адже від цього безпосередньо залежить якість роботи деталі та автомобіля загалом.

Автосервіс АКПП1 - це 25 років успішної роботи, 6 майстрів АКПП та автомеханіків, 6 міс гарантії або 10 000 км на роботи, 13 500+ відремонтованих коробок, 20% знижка на евакуацію авто, Швидкий ремонт 1-3 дні, консультація безкоштовно. Діагностика та ремонт варіатора в Києві в AKPP1 гарантує комп'ютерне сканування та дефектування варіаторної коробки передач спеціалізованим обладнанням дозволяє виявити ламання з точністю в 100%. Відновлення чи заміна CVT займуть трохи понад 3 днів за умови наявності деталі. Всі терміни обмовляються з клієнтом і суворо дотримуються. Діагностика варіатора обійдеться повністю безплатно, якщо надалі ремонт вузла проводитиметься майстрами нашої станції технічного обслуговування.

Ціни на ремонт варіатора

ПослугаЦіна
Діагностика АКПП 500 грн*
Ремонт гідротрансформатора від 8400 грн
Полагодження варіатора CVT від 14000 грн
Ремонт коробки автомат під ключ від 14000 грн
Ремонт гідроблока від 12600 грн
Зняття коробки-автомат від 3200 грн
Встановлення коробки-автомат від 3200 грн
Дефектування АКПП від 2000 грн
Заміна трансмісійної рідини (олії) від 1100 грн
Евакуація авто знижка 20%
Заміна фільтра та прокладання трансмісії від 900 грн
Ремонт трансмісії 4на4 від 12000 грн

* безплатно при ремонті у нас

Вартість ремонту варіатора залежить від складності поломки, способу її усунення, а також технічних особливостей деталі марки автомобіля. Щоб визначити кінцеву ціну, необхідно виконати діагностику та визначити спектр робіт, які виконуватимуть майстри СТО. Для цього ви можете записатись на діагностику за контактними номерами телефону або залишити свої контакти для зворотного зв'язку. Ціни ремонту CVT в AKPP1 фіксовані та вказані у прайсі, з яким ви можете ознайомитись на сайті та у нашому центрі.

Відгуки наших клієнтів

Будь ласка, оцініть за 5 бальною шкалою

Іван, Nissan Teana

При їзді 130 км/год і вище трасою з'явився гул у варіаторі. Звернувся до AKPP1 зі своєю проблемою. Записався на діагностику наступного дня. Діагностика показала перегрів варіаторної коробки. Думав, доведеться міняти деталі. Майстри порекомендували замінити олію та фільтр. Прислухався і погодився. Наступних день забрав авто, протестував одразу – звук зник, все чудово.

Олена

Лише позитивні враження від СТО AKPP1. Майстри молодці, мабуть, фахівці. Сподобалася чистота у боксах та ставлення до клієнтів. Про все повідомляють заздалегідь, терміни оголошені та дотримані. Вам можна довіряти, що дуже важливо у наш час

Антон

Звернувся до СТО за профілактичним ремонтом варіатора на моєму Audi. Подивилися, поміняли ремінь, конус, відремонтували масляний насос. Пробіг авто був 250 000. Ще через 250 тисяч знову приїду до АКПП1. Роботу роблять професійно!

Коли потрібно звертатися за ремонтом варіаторної коробки передач

Виробники варіаторних коробок передач заявляють, що ресурс вузла становить близько 200 000 кілометрів пробігу за умови м'якого водіння у штатному режимі та повної відповідності рекомендаціям заводу-виробника. Однак якість доріг не дозволяють пересуватися акуратно, тому не варто нехтувати відвідуванням у СТО вже через 40 – 60 тисяч кілометрів пробігу.

Також рекомендується терміново звернутися до нас, якщо:

  1. З'явилися ривки в момент натискання на педаль газу;
  2. КПП варіатор (CVT) створює звук, схожий гул;
  3. З'явилися пробуксовування на початку руху;
  4. Зниження динаміки; підвищення споживання бензину;
  5. Довгий час не перевірявся рівень олії та її якість.

Невідкладне та своєчасне звернення до AKPP1 заощадить час та гроші на ремонті CVT та допоможе уникнути необхідності купівлі та заміни цього дорогого вузла.

Що включає капітальний ремонт варіаторів у AKPP1?

Даний вид робіт має три основні етапи: діагностика варіаторних коробок, безпосередньо ремонтні роботи та перевірка роботи авто.

1. Діагностика: тест-драйва автомобіля; візуальний огляд CVT, рівня олії, його якості; комп'ютерна діагностика, зчитування помилок та їх розшифрування. Діагностика дозволяє визначити термін та вид ремонту, а також необхідність заміни деталі. Вся інформація узгоджується із клієнтом. Майстри СТО розпочинають роботу після отримання згоди.

2. Основний ремонт: чищення, промивання деталей від фракційної стружки; заміна трансмісійної рідини за необхідності; заміна деталей; повна заміна варіатора, якщо він не підлягає відновленню.

3. Перевірка роботи авто після ремонту. Після проведених робіт виконується тест-драйв у присутності автовласника та видається гарантія.

Записатися на ремонт чи діагностику

Контакти

  • Адреса: м. Київ, Софіївська Борщагівка, Вишневе, вул. Ярошевська 93. Час роботи 9:00 до 19:00 пн-пт
  • Телефон: 097-842-45-03
  • E-mail:

Часті питання

  • Варіатор (АКПП CVT) - сучасна коробка передач, що не має ступеня. По суті, перемикання передач у CVT немає. При цьому момент, що крутить, змінюється дуже плавно, без поштовхів і різких переходів - заслуга налаштувань, встановлених виробником. Варіатор можна назвати інтелектуальною коробкою. Наприклад, піднімаючись у гору на автомобілі зі встановленим у ньому варіатором, він автоматично уповільнюватиме хід, навіть якщо педаль газу втиснута в підлогу. Але варіатор не залишить високу передачу, а підвищить момент, що крутить. Деякі автомобілі з варіатором мають віртуальне перемикання передач із шістьма та вісьмома режимами. За них відповідає електроніка, яка, імітуючи класичну коробку-автомат, плавно перемикає передачі.

  • Варіатор, як сучасний та надійний агрегат, дуже рідко виходить із ладу. Однак якщо це відбувається, то найчастіше з вини автовласника, який не дотримується правил експлуатації автомобіля. Варіатор негативно реагує на швидку їзду, максимальне навантаження на коробку та різкі стопи. Смертельно для вузла неякісна олія чи відсутність її своєчасної заміни. Все це неминуче призведе до підвищення температури, перегріву, прискореного зношування деталей і, як наслідок, до серйозних ламань варіаторної коробки. На окрему увагу заслуговує фільтр. При заміні олії він повинен обов'язково змінюватися на новий.

  • Якщо тип CVT не передбачає перемикання передач, буксирування авто може відбуватися тільки за умови використання евакуатора. На гнучкому чи жорсткому зчепленні буксирувати автомобіль також ризиковано. Але якщо в процесі буксирування дотримується правильний порядок перемикання передач, акуратно, без різких рухів і лише на невелику відстань, допускається можливість буксирування транспортного засобу своїм ходом.

  • Дуже часто виробник вказує, що варіатор не потребує обслуговування, у тому числі заміни масла. Однак деталь дуже чутлива на якість рідини і при її перших забрудненнях починає негативно реагувати. Тому рекомендується проводити планове обслуговування з контролем стану та заміною олії кожні 60-70 тисяч кілометрів пробігу. Це продовжить термін експлуатації деталі до її капремонту на триваліший період, ніж відведені їй 200 тисяч кілометрів.

  • Варіатор – дуже складна з технічного погляду деталь. Її ремонт потребує дуже глибоких знань та досвіду, оскільки відновлювальні роботи дуже специфічні. Деякі офіційні техцентри та СТО відмовляються ремонтувати його через необхідність мати в штаті спеціалізований персонал та складності ремонту. Крім того, не завжди є можливість купити окремі деталі через конструктивні особливості варіатора. Звідси висновок, що самостійно відновити коробку практично неможливо.