Ціни ремонту АКПП у Києві та можливості економії на послугах СТО

06 Жовтень 2022
2510
0

Кожен автовласник, який хоч раз стикався з необхідністю ремонту АКПП знає - будь-які ремонтні роботи обійдуться недешево, а часом навіть дуже дорого. Але, як стверджують фахівці, знаючи конструктивні особливості автоматичної трансмісії, можна заощадити на послугах СТО. Чи так це? Докладніше в статті.

Конструктивні особливості АКПП

Сучасні автоматичні трансмісії є складним технічним механізмом. Але в сухому залишку вони складаються з 5 ключових деталей:

  1. ГДТ (гідротрансформатор). В автоматичній коробці передач він служить зчепленням, передаючи момент, що крутить, за рахунок циркуляції і тиску масла на коробку;
  2. Коробка з редукторами та передатними числами, які відповідають та контролюють перемикання передач;
  3. Гідроблок. Деталь включає електронні магнітні клапани, які переносять олію на гідроштовхачі. Цей процес змушує весь механізм рухатися та перемикати передачі. Такі клапани також називаються соленоїдами;
  4. Пристрій перемикання передач. Складна конструкція, що складається з муфт, гальмівної стрічки. З допомогою цього механізму відбувається перемикання передачі з допомогою возз'єднання шестерень в редукторах;
  5. Система керування коробкою-автомат. Це мозок АКПП, який контролює швидкість валу, обертів двигуна, виконує оцінку тиску, температури в системі, швидкості автомобіля. ЕБУ АКПП контролює всі процеси роботи трансмісії та повідомляє про них на екрані панелі керування.

Коли потрібний ремонт АКПП?

Є ряд причин, через які коробка-автомат виходить з ладу. Насамперед, це недостатній догляд за нею та проведення профілактичної роботи: заміна олії АКПП, заміна фільтрів, діагностика коробки, технічне обслуговування тощо.

Дуже часто коробка виходить із ладу з вини самого автовласника. Неправильна експлуатація машини, їзда на холодній олії, використання дешевої неоригінальної трансмісійної рідини, нехтування симптомами несправності АКПП, а також маневрена їзда авто бездоріжжям, простий у пробках. Все це невблаганно веде до поломки АКПП.

В основному будь-яка несправність відображається на панелі керування. Електронний блок АКПП включається до аварійного режиму, відображаючи код помилки, що відповідає певній несправності. У цьому випадку є два варіанти:

  • Вийшов із ладу електронний блок управління. Іноді його можна налаштувати без заміни, а іноді потрібний повний демонтаж та заміна на новий;
  • Є поломка коробки-автомат, що веде до її виходу з ладу.

Так чи інакше, обидва варіанти – серйозна нагода звернутися до фахівців на СТО. Проводити ремонт самостійно можна порівняти з “стратою” АКПП. Навряд чи можна врахувати всі технічні нюанси коробки, щоби виконати ремонт якісно. Будь-які ремонтні роботи повинні починатися з комп'ютерної діагностики. Спеціальний сканер вважає всі помилки, видані ЕБУ, та допоможе визначити тип поломки. Також в діагностику входить огляд коробки, олії та її кількості, а також дефектування при необхідності.

Ціна ремонту коробки-автомат та економії на ньому

Видів поламання може бути дуже багато: від дрібних (наприклад, необхідність у заміні олії та розхідників) до великих, що потребують капітального ремонту АКПП. Важливо знати, як грамотно усунути несправність. Не секрет, що дуже багато безвідповідальних майстрів намагаються нажитися на клієнтах СТО, вигадуючи додаткові несправності. Або пропонують виконувати повну заміну деталі, коли можна замінити чи відремонтувати лише її частину. Наприклад, ремонт гідротрансформатора обійдеться дорожче, ніж його заміна. До речі, в деяких модифікаціях АКПП бублик зовсім не підлягає ремонту (хоча деякі майстри наполягають на зворотному). А ось гідроблок дешевше відремонтуватиме, ніж замінити. Однак при зносі соленоїдів вони підлягають виключно заміні.

Єдине, на чому не варто економити – якість трансмісійної рідини. Дуже важливо заливати в коробку оригінальну олію. Дуже важливо заливати в коробку оригінальну олію. Дуже важливий цей момент при частковій заміні, тому що два види олії змішуються в коробці. Життєво необхідно, щоб обидва види АТФ були однакового складу.

У Києві вартість ремонту АКПП у СТО стартує від 2500 грн. Робота із заміни олії та фільтра - від 200-300 грн. Зауважте, що в прайсах майстерень не вказуються запчастини, їх вартість враховується окремо.

При ремонті АКПП не заощаджуйте, але враховуйте конструкцію АКПП і вслухайтеся в перелік робіт, щоб не залишитися обдуреним.

Оцінити
Рейтинг: 0/5 (голосів - 0)
Залишити коментар
Будь ласка, оцініть за 5 бальною шкалою